
- حالا که دستهایم بسته است مینویسم نه با قلم که با نگاه و نه با جوهر که با خون، رو به دوربین ایستادهام و ایستادهام رو به همه شما، رو به رفقا، رو به خانوادهام، رو به رهبر عزیزم و رو به حرم. حرامزادهای خنجر به دست است و دوست دارد که من بترسم و حالا که اینجا در این خیمهگاهم هیچ ترسی در من نیست.
تصویرم را
ببرید پیشکش رهبر عزیز و
امامم سید علی خامنهای و
فرماندهام حاج قاسم و به رهبرم بگویید که «اگر در بین مردمان زمان خودت و کلامت غریبید ما اینجا برای اج کجایید ای شهیدان خدایی ......
ادامه مطلبما را در سایت کجایید ای شهیدان خدایی ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: يکشنبه 9 آذر 1404 ساعت: 21:44