کجایید ای شهیدان خدایی ...

متن مرتبط با «تانک» در سایت کجایید ای شهیدان خدایی ... نوشته شده است

نماز بر روی تانک

  • نیلوبلاگ

    xa0 در عمليات فتح المبين بود كه ما به عنوان نيروى تأمين جهت جلوگيرى از دور خوردن ، توسط نيروهاى دشمن در حال خدمت بوديم . عمليات تا ظهر ادامه داشت .ما در عقب تانك بوديم . چون فرصت نداشتيم و موقعيت هم طورى نبود كه بتوان نماز را در روى زمين خواند، با همان خاكى كه بر روى سطح بيرونى جمع شده بود تيمم كرديم و مشغول نماز شديم .xa0پوتين ، كلاه خود، و تجهيزات همراهمان بود. هم چنان تانك هم در حال حركت بود و ح...

    ادامه مطلب