
شهید یوسف صوفیان
عکس پرسنل
نام پدر: جعفر
محل تولد: اراکتاریخ تولد: ١٣٤٣/٠٨/٠١
تاریخ شهادت:
محل دفن: نا مشخص
محل شهادت: گیلان غرب
وصیت نامه :
وصيت نامه شهيد يوسف صوفيان
بسم الله الرحمن الرحيم
بسم رب شهدا و صديقين و قاتلوا في سبيل الله الذين يقاتلونكم ولا تعتدوا ان الله لا يحب المعتدين (بقره - 190 )
و بجنگيد در راه خدا با آنانكه با شما مى جنگند ولى تجاوز نكنيد و بدرستيكه خدا دوست ندارد
تجاوز كنندكان را.
من نمى خواهم وصيتنامه اى بنويسم ولى چند جمله اى مى خواهم از يك رزمنده اسلام به
عنوان يادگار بماند كه اميدوارم خداوند گناهان مرا بيامرزد و جزء رستگاران باشم و يقينم شده كه
خداوند گناهانم را مي آمرزد و به لقاءالله مى پيوندم و پدر از تو مى خواهم كه تمام وسايل
شخصى ام اعم از كتاب و غيره بفروشى و به مستمندان واقعى و نيازمند ببخشى ودر ضمن
مقدار يكماه نماز قضا بدهيد براى من بخوانند.و مبادا از شهادت من به ديگران فخر بفروشى و
باعث غرورت شود و مبادا از شهادت من استفاده دنيوى نمايى كه اين شيوه اولياءالله نيست و
اميدوارم كه از تمام خطاهاى من بگذرى. و اما تو مادر اميدوارم كه اگاهانه و شجاعانه راه مرا
ادامه دهى و از غافله عقب نمانى و به هدفت كه استقرار جمهورى عدل اسلامى در سراسر
جهان است عينيت بخشى و اميدوارم كه دنبال درس بروى و باسواد بشوى و اميدوارم كه مرا
ببخشى و اي پدر و مادر من شما را مي ستايم كه چنين فرزندى تربيت كرديد و به جبهه
فرستاديد كه باعث فخر و سربلنديتان شد اي پدر مبادا در سوگ شهادت من صبرت را از دست
بدهى و اين حكومت را محكوم نمايى براى مادر مبادا در غم از دست دادن من بگريى كه
دشمنان در غم تو خوشحال مى شوند و اما خواهرانم مبادا در غم از دست دادن من بگرييد من از
تمام شما انتظار دارم كه با حجابى كوبنده و با مشتى محكمتر از پيش بر دهان تمام دشمنان
اسلام بكوبيد
(آنان كه رفتند كارى حسينى كردند و آنانكه ماندند بايد كار زينبى كنند وگرنه يزيدى اند. ذكر
شريعتى) اى خواهرانم نقش شما در اينجا نقش زينب است اميدوارم كه نقش خود را به خوبى
ايفا كنيد و هرگز به منافقان اجازه ندهيد از شهادت من سوءاستفاده كنند و اما اى برادران اى
مهدى و اى هادى اكنون كه شما نمى توانيد اين نوشته را بخوانيد و اميدوارم روزى كه شما
بتوانيد بخوانيد به دستتان برسد و درسهايتان را خوب بخوانيد به اميد آنكه در آينده بتوانيد فرد
مفيدى در جامعه باشيد و سربار جامعه نباشيد زيرا كه سرنوشت جامعه به دست شماست واى
پدر و مادر من اين مسؤليت شرعي را بر عهده شما مي گذارم كه از تمام دوستان و آشنايان كه
ازمن خصومتى دارند رضايت بگيريد و از طرف من از آنها معذرت خواهى كنيد و اما چند وصيت
ديگر : از امام خمينى پيروى كنيد و هرگز او را
تنها نگذاريد و از دستورات او پيروى كنيد زيرا كه او ولى امر و جانشين به حق امام زمان (عج)
است.
جسد مرا در بهشت زهراى اراك در قسمت شهدا نزديك قبر شهيد ثامتى دفن نماييد. و اين جمله
را بر روى سنگ قبرم حكاكى نماييد (اين گفته شهيد است آنانكه مردند كارى حسينى كردند و
آنانكه ماندند بايد كارى زينبى كنند وگرنه يزيدى اند)
و آيه اى كه معنى آن اين است (فكر نكنيد آنانكه در راه خدا كشته شدند مرده اند بلكه آنان زنده
اند و در پيشگاه خدا يشان روزي مى خورند ) ودر روى سنگ قبرم حكاكى
بنماييد.
فرزند و خدمتگذار تمام ملت .
کجایید ای شهیدان خدایی ......
ما را در سایت کجایید ای شهیدان خدایی ... دنبال میکنید
برچسب: زندگی به سبک شهدا,ازدواج به سبک شهدا,زندگي به سبك شهدا,دوستی به سبک شهدا,رفاقت به سبک شهدا,زندگی به سبک شهدای دانش آموز,زندگی به سبک شهداء,چگونه به سبک شهدا زندگی کنیم,شوخی به سبک شهدا,خواستگاری به سبک شهدا, نویسنده: بازدید: 279 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 21:18