در عمليات فتح المبين بود كه ما به عنوان نيروى تأمين جهت جلوگيرى از دور خوردن ، توسط نيروهاى دشمن در حال خدمت بوديم . عمليات تا ظهر ادامه داشت .ما در عقب تانك بوديم . چون فرصت نداشتيم و موقعيت هم طورى نبود كه بتوان نماز را در روى زمين خواند، با همان خاكى كه بر روى سطح بيرونى جمع شده بود تيمم كرديم و مشغول نماز شديم .
پوتين ، كلاه خود، و تجهيزات همراهمان بود. هم چنان تانك هم در حال حركت بود و حتى گاهى شليك مىكرد، و در بعضى موارد به ناچار در جاده مىپيچيد.
من با زحمت و مشقت فراوان ، جهت قبله را حفظ مىكردم و مواظب بودم رويم از قبله برنگردد. به هر حال آن روز، نماز را بر روى تانك در حال آتش ريختن و حركت خوانديم .
مربوط به موضوع :
نویسنده فاطمه رحمانی در جمعه هفدهم شهریور ۱۳۹۶ |
کجایید ای شهیدان خدایی ......
ما را در سایت کجایید ای شهیدان خدایی ... دنبال میکنید
برچسب: نماز,تانک, نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: پنجشنبه 23 شهريور 1396 ساعت: 4:37